Dobre praktyki 
Marketing terytorialny > Promocja > Komunikacja marketingowa samorządów

Serwis jest własnością Śląskiego Związku Gmin i Powiatów.
 
Start arrow Baza dobrych praktyk arrow Kraków podczas mundialu
 
 
 
  :: Main Menu
Menu serwisu
Start
O stronie...
Baza dobrych praktyk
e-biblioteka
Inspiracje
Konkursy
Twoja dobra praktyka
News
Funkcjonalne
Biuletyn
Pliki do pobrania
Linki
Szukaj
Napisz do nas
Mapa serwisu
-------------
 
 
Statystyki
web stats stat24.com

Kraków podczas mundialu PDF Drukuj E-mail
Napisał Michał Walczyński   
poniedziałek, 24 lipiec 2006

Zakończone właśnie Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej odbywające się w Niemczech stały sie areną nie tylko zmagań sportowych, ale także miejscem wzmożonych działań reklamowych...

Przyjazd prawie 2 mln fanów piłki nożnej do naszych zachodnich sąsiadów wykorzystał Kraków organizując, między 30 czerwca a 10 lipca, kampanie billboardową.

Informacje o kampanii:

Reklama Krakowa podczas mundialuOpis:

Kampania  billboardowa Krakowa podczas Mistrzostw Świata w Niemczech 2006. Na 1200 nośnikach (głównie billboardach) wykorzystano obraz „Damy z gronostajem”, która zamiast łasiczki trzyma futbolówkę.Promocja Krakowa w Niemczech miała charakter kampanii wizerunkowej. Promowano markę miasta Kraków i wizerunek miasta, przyciągającego turystów, którzy cenią sobie również wyrafinowane doznania – obcowanie ze sztuką.

Kampania billboardowa była wspierana serwisem internetowym „Kraków na weekend” 


 

  • Miejsce projektu:

 

Niemcy, reklama była prezentowana na ulicach 7 niemieckich miast – Berlin, Dortmund, Frankfurt nad Menem, Hamburg, Kolonia, Monachium, Stuttgart.
  • Termin realizacji30 czerwiec – 10 lipiec

  • Grupa docelowaKibice piłkarscy zgromadzeni na Mistrzostwach Świata w Niemczech.
  • Hasło, slogan:
         - „Fans Welcom”
         - „Poland`s most sophisticated city”.
  • Organizator kampaniiUrząd Miasta Kraków (Wydział Promocji i Turystyki), Muzeum Czartoryskich w Krakowie. 

  • Agencja reklamowaAd Fabrika FCB

 

< Poprzedni