Napisał Michał Walczyński
|
poniedziałek, 24 lipca 2006 |
Zakończone właśnie Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej odbywające się w Niemczech stały sie areną nie tylko zmagań sportowych, ale także miejscem wzmożonych działań reklamowych...
Przyjazd prawie 2 mln fanów piłki nożnej do naszych zachodnich sąsiadów wykorzystał Kraków organizując, między 30 czerwca a 10 lipca, kampanie billboardową. Informacje o kampanii: Opis: Kampania billboardowa Krakowa podczas Mistrzostw Świata w Niemczech 2006. Na 1200 nośnikach (głównie billboardach) wykorzystano obraz „Damy z gronostajem”, która zamiast łasiczki trzyma futbolówkę.Promocja Krakowa w Niemczech miała charakter kampanii wizerunkowej. Promowano markę miasta Kraków i wizerunek miasta, przyciągającego turystów, którzy cenią sobie również wyrafinowane doznania – obcowanie ze sztuką. Kampania billboardowa była wspierana serwisem internetowym „Kraków na weekend”
Niemcy, reklama była prezentowana na ulicach 7 niemieckich miast – Berlin, Dortmund, Frankfurt nad Menem, Hamburg, Kolonia, Monachium, Stuttgart. Termin realizacji: 30 czerwiec – 10 lipiec
- Grupa docelowa: Kibice piłkarscy zgromadzeni na Mistrzostwach Świata w Niemczech.
- „Fans Welcom”
- „Poland`s most sophisticated city”. Organizator kampanii: Urząd Miasta Kraków (Wydział Promocji i Turystyki), Muzeum Czartoryskich w Krakowie.
- Agencja reklamowa: Ad Fabrika FCB
|