Dobre praktyki 
Marketing terytorialny > Promocja > Komunikacja marketingowa samorządów

Serwis jest własnością Śląskiego Związku Gmin i Powiatów.
 
Start arrow e-biblioteka arrow Jak ludzie widzą witryny internetowe?
 
 
 
  :: Main Menu
Menu serwisu
Start
O stronie...
Baza dobrych praktyk
e-biblioteka
Inspiracje
Konkursy
Twoja dobra praktyka
News
Funkcjonalne
Biuletyn
Pliki do pobrania
Linki
Szukaj
Napisz do nas
Mapa serwisu
-------------
 
 
Statystyki
web stats stat24.com

Jak ludzie widzą witryny internetowe? PDF Drukuj E-mail
środa, 09 sierpień 2006
„Jeżeli w ciągu 15 sekund użytkownik nie jest w stanie zrobić tego, co zamierzał, to przegraliśmy” – John Shiple, serwis Webmonkey
 
Z badań Internetu wynika, że użytkownicy nawykowo przeglądają strony. Na górze i z lewej strony znajduje się miejsce do identyfikacji witryny, środek i prawa strona zarezerwowane są na najważniejszą treść, a z lewej strony powinny znajdować się dodatkowe elementy nawigacyjne. Użytkownicy zwykle spoglądają na górę strony, by zorientować się, co to za strona, a potem zmierzają wzrokiem ku środkowi. Jeżeli nie znajda tego, czego szukają, przesuwają wzrok (i kursor) w lewo, ponieważ tam spodziewają się zobaczyć elementy nawigacyjne.
 
 
żródło: June Cohen: Serwisy WWW. Projektowanie, tworzenie i zarządzanie.Wyd. Helion (Gliwice: 2004)
 
< Poprzedni   Następny >