Dobre praktyki 
Marketing terytorialny > Promocja > Komunikacja marketingowa samorządów

Serwis jest własnością Śląskiego Związku Gmin i Powiatów.
 
Start arrow e-biblioteka arrow Marketing, promocja arrow Przyszłość to reklama w telefonie
 
 
 
  :: Main Menu
Menu serwisu
Start
O stronie...
Baza dobrych praktyk
e-biblioteka
Inspiracje
Konkursy
Twoja dobra praktyka
News
Funkcjonalne
Biuletyn
Pliki do pobrania
Linki
Szukaj
Napisz do nas
Mapa serwisu
-------------
 
 
Statystyki
web stats stat24.com

Przyszłość to reklama w telefonie PDF Drukuj E-mail
niedziela, 13 sierpień 2006
Kampanie reklamowe prowadzone za pośrednictwem telefonów komórkowych staną się wkrótce bardzo popularne - pisze portal "USA Today". Dzięki komórkom można już kierować materiały promocyjne do starannie dobranej grupy docelowej. Nie umożliwia tego telewizja ani inne tradycyjne media.
Dziennikarze cytują wyniki badań przeprowadzonych niedawno przez agencję Yankee Group. Wynika z nich, że aż 42 procent posiadaczy komórek zaakceptuje reklamy, jeżeli będą one prezentowały potrzebne im produkty. Poza tym wzorowa akcja promocyjna prowadzona za pośrednictwem telefonów może docierać tylko do tych właścicieli aparatów, którzy wyrażą na nią zgodę. Razem z reklamami powinny być też rozpowszechniane kupony uprawniające do zniżek lub ściągnięcia darmowych materiałów dla komórek.
 
źródło: portal  media2.pl
< Poprzedni   Następny >