Dobre praktyki 
Marketing terytorialny > Promocja > Komunikacja marketingowa samorządów

Serwis jest własnością Śląskiego Związku Gmin i Powiatów.
 
Start arrow Baza dobrych praktyk arrow Bazylea brzmi inaczej "Basel beats different"
 
 
 
  :: Main Menu
Menu serwisu
Start
O stronie...
Baza dobrych praktyk
e-biblioteka
Inspiracje
Konkursy
Twoja dobra praktyka
News
Funkcjonalne
Biuletyn
Pliki do pobrania
Linki
Szukaj
Napisz do nas
Mapa serwisu
-------------
 
 
Statystyki
web stats stat24.com

Bazylea brzmi inaczej "Basel beats different" PDF Drukuj E-mail
Napisał Michał Walczyński   
niedziela, 17 wrzesień 2006
Pod takim hasłem w 2005 roku władze Bazylei zorganizowały kampanię reklamową w Niemczech. To szwajcarskie miasto, leżące na granicy Niemiec, Francji i Szwajcarii, jest trzecim co do wielkości miastem Konfederacji Szwajcarskiej, będąc jednocześnie centrum przemysłu chemicznego i farmaceutycznego.



Celem kampanii było zwrócenie uwagi lokalnej oraz międzynarodowej na Bazyleę, jako ważny ośrodek biznesowy i kulturalny. Rdzeniem przekazu jest podkreślenie atrakcyjność Bazylei. Za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji, używanych podczas organizowanych wydarzeń promocyjnych starano się dotrzeć do rynków docelowych, głównie Niemiec.

Kampania była oparta na 4 fundamentalnych stwierdzeniach sumujących mocne strony Bazylei.
1. Bazylea jest miastem badań i rozwoju (R&D) oraz nauki i edukacji
2. Bazylea jest jednym z głównych europejskich ośrodków sztuk pięknych.
3. Mieszkańcy Bazylei kultywują sztukę dobrego wychowania i kochają dzielić się wysoką jakością życia z przyjezdnymi.
4. Bazylea jest miejscem, gdzie innowacje, wysokiej jakości idee, produkty oraz usługi są wymieniane i sprzedawane.

źródło:
www.basel.ch

Więcej zdjęć prezentujących tą kampanię znajdą Państwo w dziale Inspiracje.

< Poprzedni   Następny >