Dobre praktyki 
Marketing terytorialny > Promocja > Komunikacja marketingowa samorządów

Serwis jest własnością Śląskiego Związku Gmin i Powiatów.
 
Start arrow Baza dobrych praktyk arrow Konferencja Miasto - Komunikacja - Reklama na targach EURO-REKLAMA OUTDOOR EXPO
 
 
 
  :: Main Menu
Menu serwisu
Start
O stronie...
Baza dobrych praktyk
e-biblioteka
Inspiracje
Konkursy
Twoja dobra praktyka
News
Funkcjonalne
Biuletyn
Pliki do pobrania
Linki
Szukaj
Napisz do nas
Mapa serwisu
-------------
 
 
Statystyki
web stats stat24.com

Konferencja Miasto - Komunikacja - Reklama na targach EURO-REKLAMA OUTDOOR EXPO PDF Drukuj E-mail
Napisał Michał Walczyński   
środa, 25 kwietnia 2007

  Pierwsza edycja największych targów reklamy, druku wielkoformatowego, komunikacji wizualnej i outdooru Euro-Reklama OUTDOOR EXPO już za nami. Pod hasłem WIDOCZNIE NAJLEPSI na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich swoją ofertę zaprezentowało 149 firm z 7 krajów świata, a ich stoiska odwiedziło ponad 14 tysięcy profesjonalnych zwiedzających. Rozdano prestiżowe nagrody, a także odbyło się szereg ciekawych konferencji i spotkań służących wymianie informacji i integracji branży. Wniosek jest jeden – rynek out-of-home media czeka dynamiczny rozwój, a pierwsza jego specjalistyczna branżowa impreza targowa zakończyła się ogromnym sukcesem.

Euro-Reklama OUTDOOR EXPO 2007 w liczbach:

  • 149 wystawców z 7 krajów
  • łączna powierzchnia ekspozycyjna: 9 000 m.kw. brutto
  • ponad 14 tysięcy zwiedzających (łącznie z targami POLIGRAFIA 2007)
  • 216 akredytowanych dziennikarzy z całej Polski i zagranicy (łącznie z targami POLIGRAFIA 2007

 W ramach marcowych targów Euro-Reklama OUTDOOR EXPO 2007 odbyła się także pierwsza konferencja Miasto-Komunikacja-Reklama, poświęcona promocji miast i regionów we współpracy z firmami reklamy zewnętrznej. Głównymi bohaterami konferencji były nie tylko duże miasta, jak Wrocław czy Warszawa, lecz także Legnica, Hrubieszów czy Niepołomice.

 Frekwencja na konferencji przerosła oczekiwania organizatorów – spodziewano się 150 samorządowców, przyjechało ich ponad 260. Sporą grupę stanowili naczelnicy wydziałów promocji dużych polskich miast, a także architekci. To sygnał dla rynku out-of-home media, że apetyty samorządowców na wiedzę marketingową z najwyższej półki zostały rozbudzone. Oznacza to też wciąż ogromne zapotrzebowanie na spotkania służące transferowi specjalistycznego know-how ze środowiska tuzów marketingu do grupy decydującej o wizerunku i funkcjonalności polskich miast - pracowników biur promocji miast, architektów, zarządców przestrzenią miejską, plastyków miejskich czy urbanistów.

źródło: www.outdoorexpo.pl/

< Poprzedni   Następny >