Dobre praktyki 
Marketing terytorialny > Promocja > Komunikacja marketingowa samorządów

Serwis jest własnością Śląskiego Związku Gmin i Powiatów.
 
Start arrow News arrow Cukierkowa promocja Opola
 
 
 
  :: Main Menu
Menu serwisu
Start
O stronie...
Baza dobrych praktyk
e-biblioteka
Inspiracje
Konkursy
Twoja dobra praktyka
News
Funkcjonalne
Biuletyn
Pliki do pobrania
Linki
Szukaj
Napisz do nas
Mapa serwisu
-------------
 
 
Statystyki
web stats stat24.com

Cukierkowa promocja Opola PDF Drukuj E-mail
Napisał Michał Walczyński   
sobota, 12 maja 2007
Cukierki opakowane niczym prezerwatywy stały sie hitem promocyjnym Opola. Kampania promocyjna odbywa się pod hasłem: "Opole, city without limits" (Opole miastem bez ograniczeń).

 

 

 FOTO: http://www.gadzety.biz

 

Cukierki zostały zakupione przez władze miasta na Targi Nieruchomości w Cannes oraz na targi turystyczne w Ostrawie.  Choć są one elementem szerszej kampanii promocyjnej, w której władze miejskie prezentują nowe logo za pomocą różnych gadżetów: długopisów, pendrive`ów, to jednak cukierki cieszą sie największym zainteresowaniem.

 

LINKI:

< Poprzedni