Dobre praktyki 
Marketing terytorialny > Promocja > Komunikacja marketingowa samorządów

Serwis jest własnością Śląskiego Związku Gmin i Powiatów.
 
Start arrow Baza dobrych praktyk arrow Kampanie outdoorowe arrow "Katowice miasto wielkich wydarzeń"
 
 
 
  :: Main Menu
Menu serwisu
Start
O stronie...
Baza dobrych praktyk
e-biblioteka
Inspiracje
Konkursy
Twoja dobra praktyka
News
Funkcjonalne
Biuletyn
Pliki do pobrania
Linki
Szukaj
Napisz do nas
Mapa serwisu
-------------
 
 
Statystyki
web stats stat24.com

"Katowice miasto wielkich wydarzeń" PDF Drukuj E-mail
Napisał Daniel Będkowski   
czwartek, 13 grudnia 2007
Z czym kojarzą się mieszkańcom innych części kraju Katowice? Najczęściej z węglem, szarzyzną i nudą. Aby zmienić ten niezbyt zachęcający wizerunek władze miejskie Katowic od kilku miesięcy prowadza intensywną kampanię promocyjną w największych miastach w Polsce. Kampania działa pod hasłem "Katowice miasto wielkich wydarzeń". Sztandarowymi imprezami mającymi zachęcić turystów do odwiedzin stolicy Górnego Śląska są: finał siatkarskiej Ligi Światowej , festiwal Rawa Blues, oraz VIII Międzynarodowy Konkurs Dyrygentów im. Grzegorza Fitelberga.

 

 

 


 

 

Mecze siatkarskiej reprezentacji Polski są jednymi z imprez sportowych, które najbardziej elektryzują krajowych kibiców. Tym bardziej kiedy "nasi" zawodnicy występują w finale tak ważnych zawodów jakimi jest Liga Światowa, szczególnie przed własna publicznością. W środku lipca Katowice przeżyły istną inwazję kibiców. Poprzedziła to intensywna promocja w całym kraju, na którą składały się: 500 bilboardów, 50 plakatów na tyłach autobusów, a także akcja promocyjna w największym polskim portalu internetowym.

Sukces akcji pociągnął za sobą kolejną, a okazja nadarzyła się przed tegoroczną Rawa Blues. Zakres odbiorców promocji jeszcze się poszerzył. Podobiznę Irka Dudka z kolorowym irokezem można było oglądać przed październikowym festiwalem w 15 największych polskich miastach.

Ostatnim jak do tej pory akordem kampanii było pojawienie się plakatów promujących odbywający sie w dniach 17-25 listopada konkurs dyrygentów. Biuro informacji i promocji UM Katowic planuje przeprowadzenie kolejnej akcji zachęcającej turystów do udział w koncercie inaugurującym działalność nowejsali koncertowej przy katowickiej Akademii Muzycznej. Jednak jej zasięg będzie ograniczony do terenów aglomeracji śląskiej, Wrocławia i Krakowa. Mniejsza będzie także jej skala ponieważ nośnikiem materiałow promocyjnych będą tylko citylighty rozmieszczone na przystankach autobusowych.

W przyszłym roku miasto planuje kontynuować kampanie promocyjno- informacyjna. Oprócz reklamy poszczególnych imprez organizowanych na terenie Katowic, władze planują akje informacyjna na temat przyszłej przebudowy centrum miasta.

 

źródło: www.katowice.eu

            www.gazeta-centrum.pl
 

< Poprzedni   Następny >