Dobre praktyki 
Marketing terytorialny > Promocja > Komunikacja marketingowa samorządów

Serwis jest własnością Śląskiego Związku Gmin i Powiatów.
 
Start arrow Baza dobrych praktyk arrow Jak komunikować remonty dróg?
 
 
 
  :: Main Menu
Menu serwisu
Start
O stronie...
Baza dobrych praktyk
e-biblioteka
Inspiracje
Konkursy
Twoja dobra praktyka
News
Funkcjonalne
Biuletyn
Pliki do pobrania
Linki
Szukaj
Napisz do nas
Mapa serwisu
-------------
 
 
Statystyki
web stats stat24.com

Jak komunikować remonty dróg? PDF Drukuj E-mail
Napisał Michał Walczyński   
sobota, 12 stycznia 2008

W 2005 powstała w Dubaju komórka zajmująca się drogami i transportem (Roads and Transport Authority). Jej zadaniem było i jest zapewnienie mieszkańcom miasta bezpiecznej i komfortowej komunikacji.

 

 

W 2005 powstała w Dubaju komórka zajmująca się drogami i transportem (Roads and Transport Authority). Jej zadaniem było i jest zapewnienie mieszkańcom miasta bezpiecznej i komfortowej komunikacji.
Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że władze tej organizacji zajęły się nie tylko rozbudową i poprawą dotychczasowej infrastruktury, ale także komunikacją tych zmian do pracowników.
Po pierwsze utworzono księgę identyfikacji wizualnej, w której zdefiniowano kolory, czcionkę, logo oraz jego wariacje (więcej w sekcji e-biblioteka)
Co więcej, zastosowano reklamy zewnętrzne, których celem było informowanie o stanie prac oraz o już zakończonych projektach.

Poniżej kilka interesujących przykładów reklamowych działań RAD:

 

 

< Poprzedni   Następny >