Jak komunikować remonty dróg? |
|
|
|
Napisał Michał Walczyński
|
sobota, 12 stycznia 2008 |
W 2005 powstała w Dubaju komórka zajmująca się drogami i transportem (Roads and Transport Authority). Jej zadaniem było i jest zapewnienie mieszkańcom miasta bezpiecznej i komfortowej komunikacji.
W 2005 powstała w Dubaju komórka zajmująca się drogami i transportem (Roads and Transport Authority). Jej zadaniem było i jest zapewnienie mieszkańcom miasta bezpiecznej i komfortowej komunikacji. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że władze tej organizacji zajęły się nie tylko rozbudową i poprawą dotychczasowej infrastruktury, ale także komunikacją tych zmian do pracowników. Po pierwsze utworzono księgę identyfikacji wizualnej, w której zdefiniowano kolory, czcionkę, logo oraz jego wariacje (więcej w sekcji e-biblioteka) Co więcej, zastosowano reklamy zewnętrzne, których celem było informowanie o stanie prac oraz o już zakończonych projektach. Poniżej kilka interesujących przykładów reklamowych działań RAD: |