Gdańsk w The Sunday Times |
|
|
|
Kampanie prasowe
|
poniedziałek, 24 lipca 2006 |
W niedzielę 23 kwietnia w londyńskim nakładzie „The Sunday Times” (niedzielne wydanie Timesa) ukazał się specjalny dodatek promujący przyjazdy do Trójmiasta...
To już piąte wydanie Visit3city Magazine i drugie w roku bieżącym – w kwietniu wersja szwedzka ukazała się w Sztokholmie jako dodatek do gazety „Svenska Dagbladet”.
Londyński czytelnik znajdzie w dodatku obszerny artykuł opisujący atrakcje turystyczne Trójmiasta i całego Pomorza, liczne informacje praktyczne, relacje cudzoziemców z pobytu nad Bałtykiem, prezentację Gdańska jako światowej stolicy bursztynu oraz zapowiedź atrakcji związanych z obchodami 60-lecia Gdyni. Ponadto w numerze można przeczytać o inwestycjach turystycznych w Gdańsku, Sopocie i Gdyni, Światowym Zjeździe Gdańszczan i Gdańskich Targach Turystycznych. Całości dopełniają reklamy, głównie linii lotniczych, hoteli i centrów handlowych. Dodatek wydrukowano w 40-tysięcznym nakładzie. Oprócz Timesa trafi do ośrodków Polskiej Organizacji Turystycznej, na targi turystyczne, na lotniska Londyn-Luton i Gdańsk-Rębiechowo oraz do trójmiejskich punktów informacji turystycznej i hoteli. Wraz z londyńskim wydaniem łączny nakład pięciu edycji Visit3city Magazine przekroczył 200 tys. egzemplarzy. W roku bieżącym wydawca planuje przygotowanie kolejnych wydań na rynek szwedzki i brytyjski, a także wersję niemiecką, hiszpańską, norweską i rosyjską. Powodzenie tych planów zależy głównie od zainteresowania reklamodawców.źródło: portal visit3city Informacje dodatkowe: Visit3city magazine jest częścią portalu visit3city.pl promującego atrakcje turystyczne Trójmiasta. Rynki docelowe, na które trafia magazyn nie są wybrane przypadkowo. Zarówno ze Szwecją, jak i Anglią Gdańsk ma połączenia lotnicze, a miedzy trójmiastem i Skandynawią regularnie kursują promy. W dziale Pliki do pobrania można pobrać wersję vicit3city magazine w formacie pdf. |