Bazylea brzmi inaczej "Basel beats different" |
|
|
|
Napisał Michał Walczyński
|
niedziela, 17 września 2006 |
Pod takim hasłem w 2005 roku władze Bazylei zorganizowały kampanię reklamową w Niemczech. To szwajcarskie miasto, leżące na granicy Niemiec, Francji i Szwajcarii, jest trzecim co do wielkości miastem Konfederacji Szwajcarskiej, będąc jednocześnie centrum przemysłu chemicznego i farmaceutycznego.
Celem kampanii było zwrócenie uwagi lokalnej oraz międzynarodowej na Bazyleę, jako ważny ośrodek biznesowy i kulturalny. Rdzeniem przekazu jest podkreślenie atrakcyjność Bazylei. Za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji, używanych podczas organizowanych wydarzeń promocyjnych starano się dotrzeć do rynków docelowych, głównie Niemiec. Kampania była oparta na 4 fundamentalnych stwierdzeniach sumujących mocne strony Bazylei. 1. Bazylea jest miastem badań i rozwoju (R&D) oraz nauki i edukacji 2. Bazylea jest jednym z głównych europejskich ośrodków sztuk pięknych. 3. Mieszkańcy Bazylei kultywują sztukę dobrego wychowania i kochają dzielić się wysoką jakością życia z przyjezdnymi. 4. Bazylea jest miejscem, gdzie innowacje, wysokiej jakości idee, produkty oraz usługi są wymieniane i sprzedawane.
źródło: www.basel.ch
Więcej zdjęć prezentujących tą kampanię znajdą Państwo w dziale Inspiracje.
|