Pod tym hasłem miasto Poznań, we współpracy z Wielkopolskim Związkiem Piłki Nożnej oraz Gazetą Wyborczą prowadziło kampanię informacyjną związaną organizowanymi w dniach od 18 do 29 lipca br. Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej Juniorów do lat 19. Mistrzostwa osbyły się na wielkopolskich stadionach. Trwająca 20 dni kampania miałaa na celu zaangażowanie poznaniaków w "piłkarskie życie" miasta oraz pozyskanie ich poparcia dla starań o organizację dużych, międzynarodowych imprez sportowych.Władze miasta miały nadzieję, że kampania zostanie zauważona przez przebywających w Poznaniu przedstawicieli UEFA i przekona ich o wadze, jaką przykłada miasto do promocji sportu, zwłaszcza w kontekście starań Polski i Ukrainy o organizację Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej w 2012 roku.
Wspomniana kampania informacyjna składała się z następujących elementów: - 20 billboardów stacjonarnych
- 20 billboardów przenośnych
- 100 citylightów, z czego 50 zawiera program rozgrywek
- 100 ramek z programem rozgrywek umieszczonych w poznańskich tramwajach
- reklamy na autobusach MPK
Na ul. Półwiejskiej, w ramach Alei Piłkarskiej zorganizowana została wystawa prezentująca sukcesy poznańskiej piłki nożnej. Ponadto, dla kibiców przygotowano 10 000 chorągiewek rozdawanych na poznańskich meczach, a przybywających do Poznania gości w hali przylotów na lotnisku Ławica, witał baner z hasłem: "Welcome to Poznań - city of sport". W dniu inauguracyjnego meczu w Poznaniu kibice obejrzeli efektowną ceremonię otwarcia z pokazem tańca akrobatycznego i tysiącami balonów wypuszczonych w niebo. Kibicom umilać miał czas orkiestra a nad miastem krążył samolot z flagą promującą imprezę. Kibice otrzymajali efektowne chorągiewki w barwach narodowych. źródło: http://www.city.poznan.pl/ |