Konsekwentne akcje promocyjne Wrocławia już nikogo nie zaskakują. Tej jesieni władze Wrocławia postanowiły wykorzystać słabo w Polsce znany Światowy Dzień Życzliwości, przypadający na 21 listopada. Dzięki pocztówce dołączonej do wydania wtorkowej (21 listopada 2006) "Gazety Wyborczej" informacja o tym dniu miała trafić do ogólnopolskiego odbiorcy.
Plan kampanii: 1. od 3 listopada do 31 listopada 2006 – kampania ogólnopolska (800 nośników w całej Polsce, billboardy i citylighty) 2. 21 listopada 2006 insert kartki pocztowej „Znajdź się wśród życzliwych” w ogólnopolskim wydaniu Gazety Wyborczej 3. informacja o kampanii na stronach www.terazwroclaw.pl, oraz na stronach uczelni biorących udział w kampanii 4. kampania w komunikatorze o2.pl 5. kampania medialna w Radio ZET i Radiostacji 6. 21 listopada 2006 event ogólnopolski – spotkanie wszystkich życzliwych w Galerii Dominikańskiej o godzinie 17.00, zrobienie wspólnego portretu życzliwych, krótki show prowadzony przez Marka Kocota z udziałem znanych postaci świata kulturalnego i rozrywkowego Wrocławia
Autorem projektów billboardów, citylightów i kartki promujących akcję "Dzień Życzliwości - Znajdź się wśród życzliwych!" jest wrocławski artysta Andrzej Tylkowski Partnerzy kampanii: Wrocławskie Uczelnie: Akademia Ekonomiczna, Akademia Medyczna, Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji Towarzystwa wiedzy Powszechnej we Wrocławiu, Dolnośląska Wyższa szkoła Służb Publicznych „ASESOR”, Politechnika Wrocławska, Uniwersytet Wrocławski, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu AMS, Galeria Dominikańska, Gazeta Wyborcza, Radiostacja, Radio ZET, o2.pl Żródło: |