Dobre praktyki 
Marketing terytorialny > Promocja > Komunikacja marketingowa samorządów

Serwis jest własnością Śląskiego Związku Gmin i Powiatów.
 
Start arrow Baza dobrych praktyk arrow Nowoczesna Atlanta
 
 
 
  :: Main Menu
Menu serwisu
Start
O stronie...
Baza dobrych praktyk
e-biblioteka
Inspiracje
Konkursy
Twoja dobra praktyka
News
Funkcjonalne
Biuletyn
Pliki do pobrania
Linki
Szukaj
Napisz do nas
Mapa serwisu
-------------
 
 
Statystyki
web stats stat24.com

Nowoczesna Atlanta PDF Drukuj E-mail
Napisał Michał Walczyński   
wtorek, 19 grudnia 2006
Logo AtlantyW 2005 roku z inicjatywy burmistrz miasta Atlanta  Shirley Frnaklin oraz Komitetu Rozwoju Atlanty powstała spółka  Brand Atlanta, oparta na publiczno-prywatnym partnerstwie. Celem tej nowopowstałej organizacji jest promocja regionu Atlanty, jako miejsca gdzie warto żyć, pracować, uczyć się i spędzać wolny czas.
Atlanta
 
Atlanta, to kolejne Amerykańskie miasto w pełni wykorzystujące filozofię marketingu i PR do komunikacji zarówno z mieszkańcami, jak i odbiorcami zewnętrznymi.

Kierunek kampanii: przedstawienie Atlanty jako atrakcji turystycznej oraz kampania nastawiona na rozwój ekonomiczny. Połączenie tych biegunów oparte jest na idei budowy struktury zatrudnienia w Atlancie na 40 000 osób zatrudnionych w usługach turystycznych, Kampania ma wywołać efekt echa, który wpłynie na wzrost liczby turystów i przyczyni się do rozwoju branży turystycznej.

Marka Atlanty ma za zadanie informować o pozytywnych zmianach zachodzących w mieście – otwieraniu nowych ciekawych miast i renowacji już istniejących atrakcji. Służą do tego 3 podstawowe wiadomości, które komunikuje marka:
1.    Nieograniczone możliwości.
2.    Inspirujący optymizm
3.    Uniwersalna otwartość.
 
Na podstawie: http://www.atlopen.com
:  
< Poprzedni   Następny >