Napisał Michał Walczyński
|
wtorek, 19 grudnia 2006 |
W 2005 roku z inicjatywy burmistrz miasta Atlanta Shirley Frnaklin oraz Komitetu Rozwoju Atlanty powstała spółka Brand Atlanta, oparta na publiczno-prywatnym partnerstwie. Celem tej nowopowstałej organizacji jest promocja regionu Atlanty, jako miejsca gdzie warto żyć, pracować, uczyć się i spędzać wolny czas.
Atlanta, to kolejne Amerykańskie miasto w pełni wykorzystujące filozofię marketingu i PR do komunikacji zarówno z mieszkańcami, jak i odbiorcami zewnętrznymi.
Kierunek kampanii: przedstawienie Atlanty jako atrakcji turystycznej oraz kampania nastawiona na rozwój ekonomiczny. Połączenie tych biegunów oparte jest na idei budowy struktury zatrudnienia w Atlancie na 40 000 osób zatrudnionych w usługach turystycznych, Kampania ma wywołać efekt echa, który wpłynie na wzrost liczby turystów i przyczyni się do rozwoju branży turystycznej.
Marka Atlanty ma za zadanie informować o pozytywnych zmianach zachodzących w mieście – otwieraniu nowych ciekawych miast i renowacji już istniejących atrakcji. Służą do tego 3 podstawowe wiadomości, które komunikuje marka: 1. Nieograniczone możliwości. 2. Inspirujący optymizm 3. Uniwersalna otwartość. Na podstawie: http://www.atlopen.com
: |