Pierwsza edycja największych targów reklamy, druku wielkoformatowego, komunikacji wizualnej i outdooru Euro-Reklama OUTDOOR EXPO już za nami. Pod hasłem WIDOCZNIE NAJLEPSI na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich swoją ofertę zaprezentowało 149 firm z 7 krajów świata, a ich stoiska odwiedziło ponad 14 tysięcy profesjonalnych zwiedzających. Rozdano prestiżowe nagrody, a także odbyło się szereg ciekawych konferencji i spotkań służących wymianie informacji i integracji branży. Wniosek jest jeden – rynek out-of-home media czeka dynamiczny rozwój, a pierwsza jego specjalistyczna branżowa impreza targowa zakończyła się ogromnym sukcesem. Euro-Reklama OUTDOOR EXPO 2007 w liczbach: - 149 wystawców z 7 krajów
- łączna powierzchnia ekspozycyjna: 9 000 m.kw. brutto
- ponad 14 tysięcy zwiedzających (łącznie z targami POLIGRAFIA 2007)
- 216 akredytowanych dziennikarzy z całej Polski i zagranicy (łącznie z targami POLIGRAFIA 2007
W ramach marcowych targów Euro-Reklama OUTDOOR EXPO 2007 odbyła się także pierwsza konferencja Miasto-Komunikacja-Reklama, poświęcona promocji miast i regionów we współpracy z firmami reklamy zewnętrznej. Głównymi bohaterami konferencji były nie tylko duże miasta, jak Wrocław czy Warszawa, lecz także Legnica, Hrubieszów czy Niepołomice. Frekwencja na konferencji przerosła oczekiwania organizatorów – spodziewano się 150 samorządowców, przyjechało ich ponad 260. Sporą grupę stanowili naczelnicy wydziałów promocji dużych polskich miast, a także architekci. To sygnał dla rynku out-of-home media, że apetyty samorządowców na wiedzę marketingową z najwyższej półki zostały rozbudzone. Oznacza to też wciąż ogromne zapotrzebowanie na spotkania służące transferowi specjalistycznego know-how ze środowiska tuzów marketingu do grupy decydującej o wizerunku i funkcjonalności polskich miast - pracowników biur promocji miast, architektów, zarządców przestrzenią miejską, plastyków miejskich czy urbanistów. źródło: www.outdoorexpo.pl/
|