Dobre praktyki 
Marketing terytorialny > Promocja > Komunikacja marketingowa samorządów

Serwis jest własnością Śląskiego Związku Gmin i Powiatów.
 
Start arrow Baza dobrych praktyk arrow Taste of Warsaw - Smak Warszawy
 
 
 
  :: Main Menu
Menu serwisu
Start
O stronie...
Baza dobrych praktyk
e-biblioteka
Inspiracje
Konkursy
Twoja dobra praktyka
News
Funkcjonalne
Biuletyn
Pliki do pobrania
Linki
Szukaj
Napisz do nas
Mapa serwisu
-------------
 
 
Statystyki
web stats stat24.com

Taste of Warsaw - Smak Warszawy PDF Drukuj E-mail
Napisał Michał Walczyński   
niedziela, 03 czerwca 2007

 

                   

Nie od dzisiaj wiadomo, że kuchnia to ważny elemen promocji regionu czy miasta. Z myślą o mieszkańcach Warszawy oraz turystach  W dniach 15 - 17 czerwca na Polu Mokotowskim odbędzie się wielki piknik kulinarny Taste of Warsaw - Smak Warszawy. Goście będą mieli niecodzienną możliwość spróbowania specjałów serwowanych przez najlepsze warszawskie restauracje w  niskich cenach. Na festiwalu swoje wyroby przedstawią także producenci i importerzy żywności regionalnej. Podobne imprezy od lat odbywają się m.in. w Chicago i Londynie. Przyciągają miliony gości.

                     

Ideą Taste of Warsaw jest umożliwienie osobom odwiedzającym piknik spróbowania potraw serwowanych przez najlepsze warszawskie restauracje w przystępnych cenach. Za wejście na festiwal kulinarny nie są pobierane żadne opłaty. Jedynie jedzenie, napoje, lody i pozostałe artykuły żywnościowe są sprzedawane poprzez specjalne kupony. Restauracje przygotowują dania wielkości porcji testowych, których cena nie może przekroczyć 12 złotych.

Piknik został objęty patronatem Burmistrza Dzielnicy Warszawa - Ochota.

10% zysku ze sprzedaży kuponów podczas festiwalu kulinarnego Taste of Warsaw zostanie przekazane na Warszawskie Hospicjum dla Dzieci. Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci zajmuje się opieką nad nieuleczalnie chorymi dziećmi w ich domach. Działa na terenie Warszawy i w promieniu 100 km od miasta. Opieka prowadzona przez hospicjum jest bezpłatna. Ma ona umożliwić nieuleczalnie chorym dzieciom pobyt we własnych domach zamiast w szpitalu. Pracownicy i wolontariusze hospicjum dyżurują 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Oprócz wystawców - restauracji i producentów żywności organizatorzy planują inne atrakcje:

 

Żródło:  smakwarszawy.pl

Następny >