Dobre praktyki 
Marketing terytorialny > Promocja > Komunikacja marketingowa samorządów

Serwis jest własnością Śląskiego Związku Gmin i Powiatów.
 
Start arrow News arrow Centrum Informacji Turystycznej w Katowicach
 
 
 
  :: Main Menu
Menu serwisu
Start
O stronie...
Baza dobrych praktyk
e-biblioteka
Inspiracje
Konkursy
Twoja dobra praktyka
News
Funkcjonalne
Biuletyn
Pliki do pobrania
Linki
Szukaj
Napisz do nas
Mapa serwisu
-------------
 
 
Statystyki
web stats stat24.com

Centrum Informacji Turystycznej w Katowicach PDF Drukuj E-mail
Napisał Daniel Będkowski   
poniedziałek, 17 grudnia 2007
Władze Katowic od pewnego czasu starają się intensywnie promować miasto w innych rejonach kraju vide "Katowice miasto wielkich wydarzeń". Jednak wcale nie widać działań, które byłyby skierowane na odbiorcę wewnątrz miasta. Przykładem może być to, że Katowice jako jedno z niewielu miast w regionie nie organizuje cyklicznych świąt czy dni miasta. Ze świecą można też szukać w centrum planów miasta. Być może zapowiedzią zmian tego trendu jest otwarcie 27 listopada Centrum Informacji Turystycznej (Rynek 13). CIT powstało przy współpracy władz miejskich oraz Śląskiej Organizacji Turystycznej. Centrum udziela informacji nie tylko na temat Katowic, ale całego regionu.
< Poprzedni   Następny >